środa, 26 czerwca 2013

Liebster Award


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 


Kochani dostałam aż 3 nominacje i bardzo za to dziękuję. Nie wiem za bardzo o co w tym wszystkim chodzi, ale postanowiłam, że odpowiem na te wasze wszystkie pytania. Nie wiem czy zrobię to dobrze ale : 


Pytania od SWAG :

1. Jakiej postaci nie lubisz w sadze HP? Dlaczego? 

Jest to z pewnością Glideroy Lockhart. Strasznie mnie wkurzał i za każdym razem musiał coś popsuć :D 

2. Ulubiony aktor/aktorka z HP?

Gary Oldman, który wcielił się w rolę Syriusza Blacka ;) 

3. Jakie książki polecasz? 

Hm... na pewno Igrzyska Śmierci, Eragon czy Władca Pierścieni. 

4. Blogi o jakiej tematyce czytasz najczęściej? 

Dramione, tylko i wyłącznie Dramione xD

5. Co Cię najbardziej denerwuje? 

Nieogarnięci ludzie, zbyt poważni ludzie, denerwujący się ludzie :D

6. Czy jest ktoś z Twojej rodziny kto czyta Twoje opowiadania? 

Nie, nic o tym nie wiem. Nikt też z mojej rodziny nie wie, że piszę opowiadania. 

7. Ile blogów prowadzisz i o jakich tematykach?

Aktualnie prowadzę tylko jeden blog. Mam jednak już dwa ukończone. Tematyka to oczywiście Dramione :P 

8. Jakie cechy charakteru są dla ciebie najważniejsze?

Cóż jak dla mnie człowiek powinien myśleć, myśleć i jeszcze raz myśleć. Powinien być mądry i inteligentny jednak nie przemądrzały. Poczucie humoru i uśmiech nawet w najgorszych sytuacjach jest również przeze mnie wysoko punktowany. 

9. Ulubiony przedmiot w szkole?

W-f i informatyka. Jednak mimo wszystko wolałabym w ogóle do szkoły nie chodzić. 

10.  Ile masz lat i od jak dawna piszesz? 

Co do mojego wieku... miało być to tajemnicą dlatego też tego nie ujawnię xD Piszę na poważnie od momentu kiedy pojawił się mój pierwszy blog czyli paru miesięcy. 

11. Wolałabyś się spotkać z aktorem grającego Harry'ego Pottera czy Dracona Malfoy'a? 

Mimo iż postać Harry'ego bardzo lubię to sam aktor nie bardzo przypadł mi do gustu. 
Dlatego, Tom Felton!

Pytania od LaFinDeLaVie Harry Potter:

1. Jaka jest twoja ulubiona postać z sagi Harry Potter?

Ulubionej raczej nie mam jednak bardzo lubię Harry'ego, Hermionę, Dracona, Lupina, Syriusza i Snape :) 

2. Czy uważasz, że książki są lepsze od filmów? Odpowiedź uzasadnij. 

Zależy jakie książki i jakie filmy. 
W przypadku Harry'ego, książka była zdecydowanie lepsza. W filmie pominięto wiele ciekawych wątków, a niektóre sytuacje były nie wytłumaczone czy nie jasne. Do tego wiele scen było robione komputerowo czego nie lubię. Centaury, puszek, gra w Qudditcha czy incydent z bijącą wierzbą były moim skromnym zdaniem beznadziejne :/ 
Zupełnie inaczej jest z Narnią gdzie to film według mnie jest lepszy :) 

3. Ulubiony cytat z Harry'ego Pottera. 

Longbottom gdyby mózgi były ze złota byłbyś biedniejszy od Weasleya, a to już nie lada wyczyn . 
                           ~Draco Malfoy 

4. Z którymi aktorami z HP chciałabyś się spotkać i dlaczego?

Helena Bonham Carter. Chciałabym się z nią spotkać, bo jest po prostu świetną aktorką. Wykazała się w wielu rolach nie tylko tych jako Bellatrix. 

5. Co lubisz robić w wolnym czasie? 

Uwielbiam pisać kolejne rozdziały bloga xD Oprócz tego filmy. Kocham dobre filmy. Czas z przyjaciółmi czy zakupy to też miło spędzony czas. 

6. Jaką cechę charakteru cenisz w sobie najbardziej?

Jestem osobą wytrwałą. Dążę do wyznaczonego celu i tak naprawdę rzadko się zdarza żebym go nie osiągnęła. Wytrwałość - fajnie być wytrwałym xD

7. Który z przedmiotów lubiłabyś w Howarcie? 

Obrona przed czarną magią. Tam nauczyciele zawsze byli nienormalni :D Lekcja nigdy nie byłaby nudna. 

8. Za co lubisz sagę Harry Potter? 

Za rozbudowany świat stworzony przez J.K Rowling. Każda postać ma swoją historię i osobowość. Każda część jest ze sobą powiązana. Lubię ją także za przesłanie, które ze sobą niesie. Przyjaźń, miłość, odwaga czy poświęcenie. Ukazuje wartość wielu rzeczy. 

9. Czym się kierujesz w życiu?

Wieloma rzeczami. Staram się żyć ze wszystkim w miarę w zgodzie. Nie zamierzam się męczyć czy przejmować, bo przecież za parę lat i tak wszystko straci znaczenie xD

10. Jakie jest twoje ulubione miejsce w Hogwarcie?

Pokój wspólny Gryfonów i pokój życzeń. 

11. Ulubiona pora roku i dlaczego akurat ta?

Lato! Lato, bo wakacje. Wakacje, bo nie ma szkoły. 

Pytania Mia Vlad:

1. Co cię skłoniło do napisania tej historii?

Fakt, że lubię pisać i ktoś jednak chce czytać moje opowiadania. Draco i Hermiona mają bardzo rozbudowana osobowości przez co wymyślanie z nimi historii to bardzo ciekawa zabawa. 

2. Kto jest dla ciebie autorytetem? 

Na pewno rodzice, a także każdy mądry człowiek, którego spotkam na drodze :D 

3. Ulubiony kolor?

Mam dwa :D Zielony i fioletowy 

4. Jakiej postaci z HP nie lubisz?

Takie pytanie już było :P Glideroy Lockhart

5. Co byś zabrała na bezludną wyspę? Podaj trzy rzeczy.

Dobre picie, okulary przeciwsłoneczne i nóż. 

6. Ulubiony aktor/ aktorka

Johnny Depp, Robert Downey Jr., Ian Somerhalder :D 

7. Co lubisz robić w wolnych chwilach? 

To pytanie także było. Wybaczcie ale nie chce mi się powtarzać :P

8. Ulubione danie? 

Czekoooolada 

9. Co planujesz w przyszłości?

Jakimś cwanym sposobem zdobyć miliony a następnie popłynąć na bezludną wyspę zakupionym jachtem. Nikt nie będzie mnie tam szukał, a zawsze mogę przekupić za moje "cwanie zarobione miliony" ludzi, którzy będą dostarczali mi środki potrzebne do życia :P

10. Co w sobie lubisz najbardziej a co najmniej? 

Cóż... poziom mojego samouwielbienia jest tak wysoki, że to pytanie zdaje się być wyjątkowo trudne... 

11.  Twoje największe marzenie?

Zwiedzić świat. Tak po prostu. 

Uf... to już wszystkie pytania. Ten kto przeczytał wszystko, serdecznie gratuluje xD 
Dziękuję za nominacje, jest mi niezmiernie miło. 

Blogi, które nominuje:

Moje pytania:  

1. W co byś się zmieniał gdybyś był animagiem?
2. Czy nadawałbyś się na ministra magii?
3. Co inspiruje cię do pisania nowych rozdziałów? 
4. Jak zaczęła się twoja przygoda z HP?
5. Najmniej inteligentna postać HP to...
6. Jaka jest twoja ulubiona część HP?
7. Jakie są twoje ulubione filmy?
8. Od jak dawna zajmujesz się pisaniem?
9. Co sądzisz o parze Hermiona&Draco?
10. O jakim smaku fasolek wszystkich smaków marzysz?
11. Jaki jest według ciebie najstraszniejszy potwór z serii HP?




2 komentarze: